MCS: Magia Czarnego Sportu
Karciana gra żużlowa- 2 - 4 osoby
- od 10 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Piotr Wołk-Lewanowicz
- Wydawca:
- Zgrani
Opis
Rycerze Speedwaya
W zbrojach z kevlaru
Na rumakach ze stali
W bitwie o punkty!
MCS: Magia Czarnego Sportu to klasyczna gra karciana dla 2 lub 4 graczy oddająca w pełni specyfikę sportu żużlowego. Dzięki unikalnym rodzajom kart, gracze mogą wpływać na aktualne formy zawodników, odkrywać fragmenty toru sprzyjające atakom, a także kontrolować przebieg wyścigu za pomocą licznych manewrów dostępnych w grze.
Ryzykowne szarże, ostre szpryce, defekty, upadki i bezpardonowa walka o zwycięstwo. 110 kart które sprawią, że zawładnie Tobą Magia Czarnego Sportu!
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 20 kart zawodników
- 48 kart walki
- 40 kart okrążeń
- 2 karty trenera
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń MCS: Magia Czarnego Sportu
Najbardziej przydatne recenzje
Wczoraj grałem w Magię Czarnego Sportu na bydgoskiej Nocy Planszówek ->i pomimo 0 pojęcia o Żużlu (jeżdżenie w parach itd.itd) i głębokiego sceptycyzmu dotyczącego faktu, iż to pierwsza gra tego wydawnictwa i Autorów byłem bardzo mile zaskoczony. Mechanika ->początkowo wydaje się trochę losowa, po 2-3 rundach każdy "karciarz" załapie jak zarządzać ręką aby wypracować z niej optymalną sytuację. Fajne proste piktogramy, pozwalają na szybkie opanowanie wiedzy, co możemy wykręcić z daną ręką. No i SĄ EMOCJE ->nie wierzyłem, ale są... Szczególnie gdy z słabej startowej pozycji po długiej wymianie wykopiemy się na górę.
Graficznie ->tu również lekcja wyciągnięta z innych startupów, bo katy są czytelne i estetyczne, nie ma problemu z interpretacją co i jak. Ogólnie ciężko się do czegokolwiek przyczepić, cena mogłaby być zapewne trochę niższa, ale to znany problem wszystkich "dziewiczych,rodzimych produkcji",
które zapewne w pierwszym rzucie są zapewne niskonakładowe (i przez to limitowane ;-) ;-))
Fanem żużla i tak nie zostanę, niemniej mechanicznie gra, jako taktyczna rywalizacja sprawdza się doskonale i zapewne przyda się na niejedno planszówkowe spotkanie/imprezę jako dobry przerywnik, albo okazja to "zawodów na domówce" gdyż każdy, nawet oglądając rozgrywkę z boku po chwili sam chce pokazać reszcie jak powinno się brać wiraże.
W porządku, bez rewelacji
Pozycja całkiem przyjemna, chociaż nie wymagajmy od niej ogromnych emocji - od taki zwykły odmóżdżacz, albo przerywnik pomiędzy innymi grami. Po jakimś czasie robi się monotonna.
Jak dla mnie ideał :)
Mus dla fanów żużla i karcianek;)
Pierwsza rozgrywka dostarczyła wiele emocji. Graliśmy według programu meczu Wybrzeże-Apator. Fani czarnego sportu na pewno bedą ustawiać zawodników na starcie pod kątem ich siły w realnych rozgrywkach. To dodaje smaczku grze. Uczuciie gdy na wirażu stawka ulega całkowitemu "przetasowaniu" bezcenne ;) (oczywiscie gdy na naszą korzyść), ale nawet jeśli nie to możemy zrewanżować się przeciwnikowi na kolejnym okrążeniu. Interakcja-miód. Siły graczy zbalansowane. Element losowy wpływa rzecz jasna w dużym stopniu na rozgrywkę, ale właściwie dobrana strategia też robi swoje.
Jakość wydania super.
Ocena końcowa: Dla fanów "czarnego sportu" (a za takiego się uważam) zdecydowanie ideał. Pozostali otrzymają solidny produkt, choć cena mogłaby być odrobinę niższa.
Wszystkie recenzje
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?