Andre - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kilka garści sztuczek doświadczonego RPGowca. Opisane triki wymagają nieco przygotowań i z pewnością nie sprawdzą się z każdą grupą, ale jeśli prowadzimy wielu drużynom (np. na konwentach), prędzej czy później będzie okazja wypróbować wszystkie. Zatem do dzieła!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Wydanie w porządku, sama przygoda - w sumie taki standard z lochami. Warhammer znany jest (przynajmniej w naszym kraju) raczej z innego typu przygód. Jeśli już ktoś potrzebuje plądrowania krypt w Warhammerze, teraz ma gotowy scenariusz.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Trochę pomysłów na nietypowe sesje. Wymagają odrobiny dodatkowego wysiłku, ale są tego warte.


Jak dla mnie ideał :)

Działają dobrze, nic dodać nic ująć :)


Jak dla mnie ideał :)

Działają dobrze, nic dodać nic ująć :)


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Standardowe przygody, dobre na start. Większość jest mocno liniowa, ale od czegoś trzeba zacząć.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Stary dobry Warhammer... system delikatnie odświeżony w stosunku do 1. edycji, ale idea pozostała ta sama. Rozwijanie postaci wg dziesiątków profesji z bardzo podobnymi rozwinięciami mocno trąci myszką jak dla mnie i po latach nie stanowi już żadnej atrakcji, ale jeśli kto lubi Warhammera, to chyba będzie najzgrabniejsza w stosowaniu edycja. Cena dość wysoka jak na umiarkowanie bądź co bądź rozbudowany podręcznik. Z drugiej strony jakości wydania ciężko coś zarzucić.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Podkład jak podkład. Ten od GW wydaje się generować lepszą powierzchnię, ale GW nie ma kolorowych w ofercie. Nadaje się do podkładowywania większych pojazdów czy terenu, co by zaoszczędzić na farbach bazowych.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Świetny statek bojowo-transportowy. Masa opcji rozbudowy.


W porządku, bez rewelacji

Doskonały podręcznik!
Choć 1. edycji WH nigdy nie lubiłem i nie budziłą u mnie sentymentu, D&D wciągnęło mnie od pierwszych stronic i przez parę lat wystarczało, gdy zobaczyłem to cudo...
Zarzuciłem d20 na dobre. Kończę napoczęte przygody w moim settingu D&D i sprzedaję podręczniki. WH w drugiej edycji jest fenomenalny!
Jego zalety?
- Świetny język tłumaczenia. Mój dawny mistrz z pierwszego klubu RPG w jakim grałem odwalił kawał doskonałej roboty!
- Bardzo rzetelny remake profesji (wywalono kupę zbędnych i nieciekawych, dodano sporo klimatycznych),
- Walka wreszcie przypomina walkę pełną różnorodnych manewrów a nie naprzemmienne machanie bronią i chybianie w 3/4 przypadków,
- Magia nareszcie coś daje, a z drugiej strony - jest ryzykowna.
- Podręcznik zawiera mnóstwo fajnych ramek z tekstami wprowadzającymi w realia
- Rysunki są dobre
- Papier i szycie pierwsza klasa. Niektórzy narzekają na okrojony bestiariusz - jak dla mnie w bestiariuszu jest wszystko, co potrzeba w typowych, jesiennych przygodach. Jeśli gracie po to, żeby polować na potwory, i co sesję zdobywać kolejne trofea do swej kolekcji, to radzę, zmieńcie lepiej system. W Warhammerze nie o to chodzi.
Po przeczytaniu całego podręcznika i poprowadzeniu 2 sesji, mogę zarówno system jak i podręcznik polecić z czystym sumieniem każdemu fanowi poważnej gry w mrocznym świecie.
Postacie tworzy się bardzo szybko i nawet zupełnie nowe w RPG osoby poradzą sobie z tym bez trudu.
Jedyną poważną wadą WH 2 jest wysoka cena. Nie każdy będzie mógł sobie pozwolić. Cóż, namówcie rodzinkę. To wspaniały prezent na gwiazdkę.
Dodam jeszcze, że Rebel to świetny sklep - nawet w dniu międzyświątecznym pracują już od rana! Paczka poszła rankiem najbliższego dnia roboczego po złożeniu zamówienia późną nocą :)))


Do grania w Neuroshimę żadne dodatkowe podręczniki nie są potrzebne. W dodatkach są, jak sama nazwa wskazuje - dodatkowe materiały: scenariusze, reguły walk samochodowych, dokładne opisy miast...
Można je mieć, jeśli nie chcesz samemu wymyślać przygód, lecz wcale nie trzeba. W podstawce jest wszystko, co ważne do gry, i znacznie więcej :))


Źle wydrukowaną cenę można zakleić :)


A coście myśleli, że podręczniki są wydawane charytatywnie!? Oczywiście, że wydawcy chcą zarobić - dlatego są wydawcami a nie fanami dającymi darmowe pdfy w sieci! Poświęcają kupę czasu i pieniędzy by dopracować, wydrukować i złożyć tysiące podręczników, aby każdy mógł je kupić!
Co do potrzebności dodatków, każdy musi sobie sam to oszacować. Co dla starego wygi jest całkiem zbyteczne, początkującemu może się bardzo przydać - i tak jest w przypadku Almanachu oraz Niezbędnika.
Jakoś mało kto narzeka na cenę podstawki (w sklepach od 110 do 130 zł!).
Dla doświadczonych MG to nie jest jakiś wystrzałowo-olśniewający dodatek, po prostu najważniejsze rzeczy podane w wygodnej formie. Kto nie potrzebuje, niech nie kupuje, i tyle!